آشنایی با مدل های مختلف اسپرسوساز نوا

به نام خدا

بازار قهوه ایران آشنایی کامل با اسپرسوسازهای شرکت نوا را دارد. به همین منظور ما قصد توضیح مفصل در مورد اسپرسوساز نوا را نداریم. فقط جهت روشن شدن بعضی از سوالات متداول دوستان و همکاران به چند نکته اشاره میکنیم.

* اول اینکه تا آوریل 2017 شرکت نوا فقط چهار مدل (139 و 140 و 148 و 149 ) اسپرسوساز تولید میکند و دیگر دستگاه های داخل بازار چه برقی و چه روگازی تقلبی میباشد و مشخصه اصلی آن آرم دایره ایی شکل ثبت شده شرکت نوا در کنار اسم لاتین آن شرکت است.

 

تفاوت های مدل های مختلف اسپرسوساز نوا NOVA

* مدل 139 ابتدا وارد بازار ایران شد و تمام شهرت شرکت نوا از این مدل شروع شد ، دستگاهی با مصرف خانگی و قیمتی مناسب که با توجه به کیفیت خروجی  آن ، خیلی سریع درون فروشگاه های ایران رفت.

 

* مدل 140 ، تفاوت اصلی  مربوط به ظاهر دستگاه با کاربری بیشتر بود و البته اضافه شدن خروجی آبجوش به نازل بخار آن ، پمپ دستگاه ساخت شرکت ” سی می ” و توان دستگاه 1000 وات است. چیزی که از مدل قبلی کپی شده و همین امر باعث شد از محبوبیت مدل قبلی کاسته نشود و حتی از لحاظ قیمت برابر باشند.

 

* مدل 148 ، تغییرات اساسی در این مدل به جز شکل ظاهری دستگاه ،  توان 1250 واتی آن است و  باعث سرعت بخشیدن به  کارکرد دستگاه شده است.

 

* مدل 149 ، فیزیک دستگاه کاربری بهتری پیدا کرده ، توان مثل مدل قبلی 1250 وات است اما چیزی که این مدل را برتر نشان داده داشتن سنسور حرارتی جهت تنظیم دمای استاندارد خروجی اسپرسو است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *